یکی از جذابیت های قابل مشاهده هنگام کار با سیستم عامل ویندوز، به دلیل وجود انیمیشن هایی است که در بخش های مختلف آن به نمایش درمی آید. این انیمیشن ها زیبا بوده و محیط گرافیکی سیستم عامل را نیز جذاب تر می کند، اما برخی کاربران که رایانه آنها از تجهیزات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار نیست، وجود این انیمیشن ها را تنها دلیل کاهش سرعت عملکرد برنامه ها در سیستم عامل می دانند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید یا به هر دلیل تمایل دارید این انیمیشن ها را غیرفعال کنید، می توانید در ویندوز ۸ به چند روش عمل کنید:



ادامه مطلب

   
   
 

نرم افزار اکسل امکانات مختلفی برای رسم نمودار در اختیار شما قرار می دهد اما گاهی اوقات می توانید به جای رسم نمودار ها به شیوه معمول، از ابزار و امکانات دیگری نیز کمک بگیرید. یکی از این ابزارها که در اکسل وجود دارد conditional formatting است. به کمک این قابلیت می توانید نوارهای شرایط مختلفی را در کمترین زمان ایجاد کنید. از این روش می توانید برای نمایش میزان پیشرفت کار، نمایش کمیت مقادیر و... کمک بگیرید.

ادامه مطلب

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از شبکه یورو نیوز، پس از توییتر، فیس بوک نیز از یک حمله سایبری «پیشرفته» علیه این شبکه اجتماعی در ماه گذشته میلادی خبر داد.

شبکه اجتماعی فیس بوک اعلام کرد حمله سایبری توسط گروه ناشناسی انجام گرفته است اما هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد که اطلاعات کاربران فیس بوک آسیب دیده است.

فیس بوک از اظهار نظر درباره انگیزه یا منشأ این حمله خودداری کرد.

یک کارشناس امنیتی ادعا کرده است که به نظر می رسد این عمل از چین نشئت گرفته باشد.



با رسیدن کاربران مرورگر اپرا به ۳۰۰ میلیون، این مرورگر موتور چیدمان موسوم به Webkit را رسما پذیرفت.

مسوولان اپرا خبر دادند ماهانه تقریبا ۳۰۰ میلیون کاربر از طریق پی سی ، لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند اینترنت را مرور می کنند.



ادامه مطلب

برای اجرای هر فایلی با فرمتی مخصوص اغلب نیازمند نرم افزارهایی هستیم که قابلیت خواندن آن فایل را داشته باشد اما فرمت هایی هم وجود دارد که بدون هیچ مشکلی از طریق ابزارهای موجود در ویندوز اجرا می شود.
نرم افزار Okdo All to Image Converter Professional قادر است فرمت های مختلف را به تصویر تبدیل کند. این برنامه با پشتیبانی از فرمت های رایج در زمینه های گوناگون مانند انواع اسناد، صفحات وب، PDF ها، اسلایدشو ها و ... قادر



ادامه مطلب

    Metal Gear Rising: Revengeance  را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد



ادامه مطلب

  نام انیمیشن: Wreck-It Ralph – رالف خرابکار

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۸ دقیقه

حجم: ۶۲۴/۴۷۰۰/۱۳۰۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p/BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: یک شخصیت منفی بازی های ویدیویی می خواهد که یک قهرمان باشد و رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. اما جستجوی او برای تحقق رویایش تمام دنیای او و مکانی که زندگی می کند را در خطر ویرانی قرار می دهد و…



ادامه مطلب

  Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس 



ادامه مطلب

  اگر از علاقه مندان به مستند های علمی باشید ، حتما فصل های پیشین این مستند را دنبال کرده اید.افتخار داریم فصل جدید این مستند را برای شما آماده کنیم.این مستند هنوز در حال پخش است و هر هفته با انتشار قسمت های جدید ، با کیفیت HD 720 آپدیت می شود.



ادامه مطلب

  در این پست وب سایت قهوه نسخه بهمن ماه کتاب ایبوک جنرال را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. در هر ماه نسخه ی جدیدی از این کتاب منتشر می شود که دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی می باشد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل های Java, Android, iOS را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.



ادامه مطلب

  در این پست وب سایت قهوه قصد داریم تا نرم افزار UltraISO را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار ابزاری است بسیار پر کاربرد در زمینه کار بر روی فایل های ایمیج. به عبارت دیگر شما از این نرم افزار می توانید برای ساخت و ویرایش فایل های ایمیج از جمله ISO و BIN و همچنین رایت آنها بر روی انواع دیسک استفاده نمایید.



ادامه مطلب

در این پست وب سایت قهوه قصد داریم تا نرم افزار HD Tune Pro را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود برای بنچمارکینگ انواع هارد دیسک می باشد. حتما برایتان جالب است که بدانید سرعت خواندن و نوشتن هارد شما چه مقدار است. با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید هارد خود را محک بزنید و با دیگران مقایسه کنید.



ادامه مطلب

  در این پست وب سایت قهوه مجموعه ای از کتاب های رمان را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 8 رمان زیبا می باشد که بر روي گوشي های تلفن همراه که از سیستم عامل های Java و Android پشتیبانی میکنند، قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب

 


آفتاب آمد دلیل «آفتاب»...؛ با گذشت یک هفته از سفر تاریخی «آفتاب» میمون فضانورد ایرانی پخش فیلمی از تمامی مراحل این مأموریت از لحظه پرتاب تا بازیابی حیوان بر تمامی حرف و حدیث ها و شایعات در مورد این مأموریت مهر پایان زد.



ادامه مطلب

   لبخند شما هم باید مثل شخصیتتان زیبا باشد .

 

گام اول:

 

هر روز دوبار با یک خمیردندان حاوی سفید کننده ، دندانهایتان را مسواک بزنید . قهوه ، چای و غذاهایی که در طول روز مصرف می کنید ، دندانهای شما را لکه دار و کثیف می کنند . این لکه ها و کثیفیها به مرور زمان دندانهای شما را زرد می کنند.

 

گام دوم :...



ادامه مطلب

۷۰ درصد سیگاری ها می گویند ، دلشان می خواهد سیگار را ترک کنند اما فقط ۲۰ درصد آنها ترک کردن سیگار را آغاز می کنند.اگر هنوز برای ترک سیگار آماده نیستید و انگیزه لازم را ندارید حداقل می توانید کارهایی انجام دهید که انگیزه شما را برای ترک سیگار در آینده بیشتر کند ، به این ترتیب یک قدم به ترک سیگار نزدیکتر می شوید.



ادامه مطلب

با ظهور وب، دنیای رایانه پیشرفت قابل توجهی کرد؛ پیشرفتی که هم اکنون پایه و اساس زندگی ما شده و روش های عادی و ساده زندگی ما از خرید و تفریح گرفته تا ارتباطات و اطلاع رسانی را تغییر داده است. می توان این گونه بیان کرد که زندگی بدون وب، امروزه تقریبا یک چیز بی معناست، اما دنیای وب توانست دیگر علوم را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد و دامنه فعالیت خود را گسترده کند.



ادامه مطلب

سال ۲۰۱۲، سونی به این نتیجه رسید که از رقبا عقب افتاده است. اولین عرضه گوشی های دو هسته ای سونی مصادف شد با شروع رقابت دیگر تولیدکننده های گوشی های چهارهسته ای. از این رو سونی که مشتاق بود خودش را به دیگران برساند، ابتدای امسال و در نمایشگاه CES به معرفی دو گوشی فوق العاده پرداخت که آن را سری Z از گوشی های XPeria نامید



ادامه مطلب

Hive Settings manage
سیستم عامل: آندروید ۱/۲ و بالاتر
قیمت: رایگان
Hive Settings یک اپلیکیشن رایگان است که با استفاده از آن می توانید تمام تنظیمات پرکاربرد گوشی آندرویدی خود را در یک صفحه در اختیار داشته باشید. بیشتر گوشی های آندرویدی با رابط های کاربری اختصاصی، یک نوار ابزاری در بخش اعلانات دارند که به شما این امکان را می دهد تا مثلا Wi Fi، بلوتوث، سرویس های موقعیت یابی و حالت هواپیما (پرواز) را فعال یا غیرفعال کنید. اگر گوشی شما این ویژگی را ندارد، یا می خواهید به گزینه های بیشتری دسترسی داشته باشید، Hive Settings همه این تنظیمات را در یک صفحه قرار می دهد تا در صورت لزوم به راحتی در دسترس باشند. علاوه بر این،
Hive Settings به شما این امکان را می دهد که با یک اشاره، روشنایی نمایشگر، کنترل چرخش صفحه و تنظیمات دیتا ۳G/۴G را تغییر دهید.



اگر فاجعه ای که نباید رخ دهد بالاخره رخ داد و موبایلتان خیس شد ، اصلا" نترسید. اگر به سرعت وارد عمل شوید می توانید آن را نجات دهید . با یک کاسه برنج خام موبایلتان در عرض ۲۴ ساعت خشک می شود و دوباره قابل استفاده خواهد بود. برنج ، رطوبت موبایل شما را جذب می کند و باعث می شود قسمتهای داخلی موبایل شما هم خشک شود.



ادامه مطلب
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ